Saturday, December 31, 2011

New Year's Coming.

Nasihat dari Kubur.

•✿ Aku adalah tempat paling gelap..maka terangilah aku dengan Tahajud ツ

•✿ Aku adalah tempat paling sempit..maka luaskanlah aku dengan bersilaturrahim

•✿ Aku adalah tempat yg paling sepi..maka ramaikanlah aku dengan perbanyak baca Al Qur'an

•✿ Aku adalah tempatnya binatang2 yg menjijikkan..maka racunilah ia dengan amal sedekah

•✿ Aku adalah tempat munkar dan nakir bertanya..maka persiapkanlah jawapanmu dengan perbanyak mengucap kalimat LAILAHAILLALLAH

xoxoxoxoxoxoxoxoxo

Just read the advices from Zuhaily Ishak.Alhamdulillah,macam terkena batang hidung sendiri aje. :P Ok ok,sama-sama kita berubah menjadi lebih baik.Orait! :)

Tahun Baru akan menjelang tak lama lagi.It's time to open a new chapter in life.Everyone has his/her own target in year 2012 right?Hopefully,the target can be achieved.If you plan everything well,InsyaAllah it may come true. ;)

What's important is we change into better person each and every day.It may be hard but at least we try our best to achieve it. ;) Allah knows better right?We must be istiqamah in doing the good things and try to avoid doing the bad things.





No comments: